Waarom storytelling onmisbaar is voor jouw wijnbedrijf
Elke wijnmaker, elke wijnprofessional heeft een eigen boodschap en filosofie. Jij ook. Maar hoe bereik je met die boodschap het (grotere) publiek? Hoe draag je jouw ideeën over aan klanten? Je weet dat het belangrijk is om hiermee aan de slag te gaan, maar waar begin je?
Storytelling is ideaal voor vrijwel alle vormen van content. Van websiteteksten en social media tot nieuwsbrieven en video’s. Met storytelling vertel je jouw verhaal en bouw je een spanningsboog op waardoor je doelgroep aan je lippen hangt. Zeg eens eerlijk, is jouw verhaal nu écht herkenbaar en goed te vinden? Of staat ‘ie stiekem op een verstopte en ellenlange (of juist kale) Over ons-pagina?
Dit e-book helpt je om storytelling op te pakken. Ik deel 5 redenen met je waarom storytelling onmisbaar is voor jouw wijnbedrijf. En heb natuurlijk ook een aantal praktische tips om direct te beginnen 😉
Voor wie is het e-book?
- Wijnmakers
- Importeurs van wijn
- Ondernemers met een eigen wijnwinkel
- Marketeers bij een wijnbedrijf
Het resultaat
Storytelling zorgt voor verbinding, je legt er accenten mee en het is dé manier om jouw boodschap over te brengen. Het is dé manier om met jouw wijnbedrijf écht anders te zijn dan anderen en om klanten te raken met jouw verhaal. Het resultaat als je aan de slag gaat met mijn tips en storytelling? Een wijnbedrijf dat staat als een (wijn)huis.
Het e-book op een rij
- Vijf redenen om met storytelling te beginnen
- Vol praktische voorbeelden
- Een PDF met 17 overzichtelijke pagina’s
- Ook beschikbaar als podcast
- Geen verrassingen 😉
Download het e-book hier of via onderstaande button.
Ontvang het e-book
Meld je hieronder aan voor mijn mailinglijst en ontvang gratis het e-book Waarom storytelling onmisbaar is voor jouw wijnbedrijf.